FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące zamówień, dostaw i zwortów

Płatności

Jakie metody płatności są akceptowane?

Do wyboru proponujemy następujące formy zapłaty: karty płatnicze (Visa, Mastercard, Discover / Diners Club), PayU, PayPal, BLIK i płatność za pobraniem.

Kiedy i jak otrzymam mój rachunek?

Każde zamówienie opatrzone jest rachunkiem – paragonem, bądź fakturą. Zawsze dołączamy je do przesyłki.

Czy rachunek można wystawić na adres mojej firmy?

Tak, na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy wpisać dane w uwagach w ostatnim etapie składania zamówienia.

Mogę zapłacić za produkty w ratach?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy otrzymam potwierdzenie wpływu zapłaty?

Jeżeli zostały wybrane jako forma płatności PayPal, PaU lub karta płatnicza, zamówienie zostaje zakończone tylko po pomyślnej transakcji płatniczej. Dlatego w przypadku tych form płatności, potwierdzenie dokonanej płatności ukaże się od razu w oknie przeglądarki.

Kiedy mogę dokonać płatności za pobraniem?

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz maila z informacją. Oczekuj na kuriera, któremu będzie można zapłacić za przesyłkę. Niektórzy kurierzy posiadają terminale, dzięki którym można zapłacić kartą, ale na wszelki wypadek lepiej mieć odliczoną kwotę.

Kupony rabatowe

Mam kod rabatowy. Jak mogę go zrealizować?

Taki kod można wpisać w koszyku w oknie –> WPISZ KOD PROMOCYJNY. Kwota rachunku Twojego zamówienia zostanie natychmiast pomniejszona w oknie przeglądarki o wartość kuponu.

Czy mogę zrealizować mój kod rabatowy telefonicznie?

Kody rabatowe mogą być wykorzystane tylko podczas internetowego zamówienia.

Mogę wykorzystać mój kupon rabatowy dla już złożonego zamówienia?

Niestety nie ma możliwości wykorzystania kuponów dla już złożonych zamówień. Jeżeli zapomniałaś(-eś) użyć kuponu, wykorzystaj go po prostu przy następnym zamówieniu na Targu Oliwa.

Mój kod kuponu rabatowego nie jest aktywny. Co zrobić w tej sytuacji?

Ewentualne problemy podczas realizacji kuponu mogą mieć następujące przyczyny:

  1. Kupon został już zrealizowany, dlatego nie można już go użyć.
  2. Kupon został wystawiony dla określonego konta klienta.
  3. Kupon jest ważny tylko dla określonej wartości minimalnej lub maksymalnej zamówienia.
  4. Kupon nie może być wykorzystany dla wszystkich marek.
  5. Upłynął okres trwania promocji, w którym można było wykorzystać kupon.

Jeżeli Twój kod kuponu rabatowego nie funkcjonuje z innej przyczyny, nasze centrum obsługi klienta (kontakt@targoliwa.pl) chętnie Ci pomoże. Podczas rozmowy, miej pod ręką kod Twojego kuponu.


Czy mogę otrzymać gotówkę w zamian za mój kupon rabatowy?

Nie ma możliwości wymiany kuponu na gotówkę.

Wysyłka i koszty dostawy

Jak wysokie są koszty wysyłki?

Aktualny cennik dostępny jest na podstronie dostawy.

Ile czasu trwa dostawa?

Dostępne artykuły wysyłamy z reguły w ciągu 24 godzin.

Jaką firmą kurierską zostanie wysłana moja paczka?

Obecnie współpracujemy z firmą DPD, FedEx, DHL.

Czy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?

Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu podczas składania zamówienia, w odpowiedniej rubryce podaj wybrany adres dostawy.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Dla każdej paczki, która zostanie do Ciebie wysłana, otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysyłki wraz z linkiem do śledzenia przesyłki.

Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony artykuł?

Jeżeli dostarczony przez nas artykuł jest uszkodzony lub coś się w nim nie zgadza, możesz nam go odesłać, podając powód zwrotu. Gdy przesyłka do nas wróci i zostanie sprawdzona, wartość rachunku zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności.

Zwroty

Jak dokonać wysyłki zwrotnej?

Przygotuj numer zamówienia i zgłoś zwrot na adres: kontakt@targoliwa.pl

Następnie po zaakceptowaniu zwrotu:
1.    Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowaniach.
2.    Na koniec, nadaj paczkę na wysłany w mailu zwrotnym adres.

Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Tobie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go od nas otrzymałaś(-eś).

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji artykułu?

Jeżeli otrzymany artykuł z jakiegoś powodu się nie zgadza, możesz go do nas bezpłatnie odesłać. Jak tylko otrzymamy artykuł i dokonamy jego kontroli, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Oczywiście od razu możesz ponownie zamówić artykuł.

Czy jest możliwa bezpośrednia wymiana zwróconego artykułu?

Niestety nie można bezpośrednio dokonać wymiany artykułu. Jak tylko otrzymamy i sprawdzimy zwrócony przez Ciebie artykuł, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Jeżeli chcesz artykuł otrzymać ponownie, tylko np. w innej gramaturze, zamów go jeszcze raz.

Co mam zrobić, jeśli artykuł został uszkodzony podczas transportu?

Jeżeli wysłany przez nas artykuł jest uszkodzony lub z jakiejkolwiek przyczyny nie jest w porządku, możesz złożyć reklamację i zwrócić go oczywiście bezpłatnie. Zawsze należy sprawdzić paczkę przy kurierze i w razie zniszczenia artykułów sporządzić arkusz reklamacyjny. Następnie czekamy na email z naszym biurem: kontakt@targoliwa.pl

 


W jakim czasie mogę zwrócić artykuł?

W Targu Oliwa możesz zwrócić artykuł w ciągu 7 dni po otrzymaniu swojego zamówienia. Więcej informacji na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszych warunkach ogólnych.

Czy muszę zapłacić za przesyłkę zwrotną?

Opłatę za przesyłkę zwrotną ponosi klient. Jeśli zwrot wynika z przyczyn od nas zależnych, tj. pomyłka, inny produkt. Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu artykułów. Wysyłamy do Ciebie kuriera po paczkę.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot nastąpi zawsze poprzez wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia formę płatności. W przypadku karty płatniczej, zwrócimy kwotę na konto Twojej karty płatniczej. Dla płatności poprzez PayU, zwrot nastąpi na Twoje konto PayU. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do jej zwrotu będą nam potrzebne Twoje numery IBAN i BIC. System wskaże, w którym momencie należy podać numer konta.

Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?

Gdy tylko przesyłka zwrotna do nas dotrze i zostanie sprawdzona, kwota zostanie do Ciebie wysłana w przeciągu 14 dni roboczych. 

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?

Po zaakceptowaniu drogą mailową zwrotu, otrzymasz adres do wysyłki lub przyślemy do Ciebie kuriera.

Czy oferujecie również odbiór przesyłki zwrotnej?

Tak, jest możliwość odbioru przesyłki od klienta. Prosimy o kontakt w tej sprawie.

Moje konto

Jak mogę się zarejestrować?

Aby założyć konto, kliknij na górze po prawej stronie na »moje konto«. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów: »Załóż nowe konto« Wybierz »Załóż nowe konto« i wypełnij formularz rejestracji.
Możesz również w łatwy sposób założyć konto podczas Twojego pierwszego zamówienia. W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.

Czy rejestracja na Targu Oliwa jest płatna?

Nie pobieramy żadnych opłat związanych z posiadaniem konta w Naszym sklepie. Rejestracja jest zupełnie darmowa.

Czy mogę dowiedzieć się więcej o swoich danych? Czy moje dane są przenoszone?

Wszystkie dane klienta są traktowane poufnie i nie są przekazywane osobom trzecim. Możesz dochodzić swojego prawa o przenoszeniu danych (Artykuł 20. GDPR) wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres: kontakt@targoliwa.pl

Jak mogę zmienić moje (zapomniane) hasło?

Kliknij w nagłówku na stronie głównej na ikonę Twojego konta klienta, a następnie »Nie pamiętasz hasła?« i wpisz adres e-mail, który podałaś(-eś) na koncie klienta. Dostaniesz e-maila, dzięki któremu możesz utworzyć nowe hasło. W ten sposób możesz również zmienić hasło na nowe.


Czy mogę samodzielnie zmienić moje dane?

Podczas składania zamówienia możesz sprawdzić i zmienić swój adres. Aby zmienić adres e-mail, numer telefonu lub imię, skontaktuj się proszę z naszym centrum obsługi klienta.

W jaki sposób mogę usunąć moje konto klienta?

Wyślij do nas e-maila z prośbą o usunięcie konta na adres: kontakt@targoliwa.pl a my natychmiast to dla Ciebie zrobimy.

Newsletter

Co to jest newsletter i jakie korzyści dla mnie wnosi?

Nasz newsletter regularnie informuje Cię o aktualnych promocjach w naszym sklepie online oraz o wydarzeniach ważnych dla Nas. Jeżeli zapiszesz się do naszego bezpłatnego newslettera, otrzymasz specjalne informacje o: najnowszych artykułach i trendach, kuponach rabatowych i promocjach, ofertach wyprzedaży.

Jak mogę zapisać się do newslettera?

 Jeżeli nie chcesz przegapić naszych aktualnych promocji, zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W tym celu wpisz swój adres e-mail w rubryce »NEWSLETTER« w lewym dole strony. Tuż po tym, otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym newsletter.

Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?

Po Twoim zapisaniu się do naszego newslettera, otrzymasz e-mail potwierdzający wraz linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera jest pomyślne tylko wtedy, gdy klikniesz na ten link. Jeżeli nie otrzymałaś(-eś) e-maila z potwierdzeniem, być może trafił on do skrzynki spam. Jeżeli nadal nie otrzymujesz newslettera, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta.

Jak często będę otrzymywać newsletter?

Nasz newsletter pojawia się w nieregularnych odstępach czasu. Otrzymasz go zawsze wtedy, gdy pojawią się nowości lub jeżeli będą miały miejsce wyjątkowe promocje takie jak np. wyprzedaż, akcje z kuponami promocyjnymi itp. Możesz również spodziewać się od czasu do czasu informacji o nowych wpisach na naszym blogu, gdzie znajdziesz wiele przepisów, eko-porad i ciekawostek.


Kontakt

W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?

Nasze centrum obsługi klienta jest do dyspozycji pod numerem: +48 664 194 047 (pon.- pt. 8-16) lub adresem e-mail: kontakt@targoliwa.pl. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty. Możesz również skontaktować się poprzez formularz zgłoszeniowy w zakładce kontakt.

Jak mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami lub opinią?

Bardzo cieszymy się z Twojej opinii, krytyki czy pochwały. Wyślij nam e-maila na: kontakt@targoliwa.pl . Na pewno otrzymasz od nas odpowiedź 🙂 Możesz również dodać opinię do każdego produktu, który kupiłeś/aś.